Wednesday 15 July 2009

PAS menang tipis di Manek Urai. Mustafa Mohd kata UBN menang secara moralnya. Inilah UBN yang masih tidak mahu berubah dan masih 'tidor'. Rakyat tolak UBN dalam 6 PRK dimana UBN melabur jutaan RM. Lihat gambar misteri diatas (saya cut&paste gambar ni dari satu laman blog) seorang lelaki tersenget2 bawa beg yg begitu berat turun dari helikopter yang dinaiki juga oeh TPM. senget macam dacing BN, nasib baik tak terbalik macam lambang UMNO yang saya 'pinjam' dari satu laman blog politik. Apa agaknya dalam beg tersebut ? dikatakan ini kali kedua TPM turun dgn Heli dmana ada orang dia bawa beg berat seperti tu? Saya tidak perlu komen, masing2 buat telahan sendiri.
Lapuran Polis telah dibuat tentang RASUAH POLITIK TPM yg janjikan jambatan baru menyambung MU lama dgn MU baru serta jadikan MU pusat Agropolitan. Orang MU pun tak faham apa itu agro politan, tapi dengar jambatan baru tentulah ramai yang 'terlior' sebab secara mudahnya ramai yg kata kalau undi BN dapat duit, dapat jambatan, pd masa sama Kerajaan PAS/PR di Kelantan tidak tergugat. Yang menang kami rakyat MU. Teringat saya 'pedasnya sambal pepijat di MU'. Sedapnya sambal ni sehingga takperasan namanya 'huduh', baunya macam bau pepijat. Camtulah sebahagian pengundi yg undi BN, sedapnya tawaran BN yg hanya berilai RM7 juta terlupa yg UBN dah SONGLAP 1 BILLION duit minyak rakyat Kekantan termasuklah rakyat MU.
Kata orang PAS ganas, puteri UMNO sampai pengsan. Sepanjang pengalaman saya dalam PRK yang ganas dan tidak senonoh adalah UMNO. Sampaikan wanita umno yg dah kira ganyut pun sanggup tunjuk2 bontot, puterinya lagilah pulak, lucah habis. Dalam media tunjuk sgt cite PU cederalah, pengsanlah. Tengok gambar orang PAS yang berdarah kepala, ada muslimat yang cedera agak teruk dan terpaksa diusung masuk kereta dan dimasukkan hospital. Gambar muslimat tidak berjaya saya perturunkan disini sbb masalah teknikal.

No comments: