Wednesday 11 February 2009

SEMINAR KEBAJIKAN NATIONAL Anjuran Lajnah Kebajikan dan Kemasyarakatan PAS Pusat

Sebahagian besar AJK LKKPP bergambar dengan YB Dato Paduka Husam dihadapan pentas. Puan Aishah, Puan Marlina Penolong S/U, Puan Hjh Rohainah, Saya sendiri selaku Pengerusi LKKPP, Puan Raja Rozita Bendahari, Brig Gen (B) Tn Hj Abd Ghani Mahluddin Timbalan, Dato paduka Husam, Cikgu Yusuf pengasas RIJAL, Cikgu Abnu Khalid, Hj Zainal, Shamsul Rijal, En Osman, Ust. Norsham, Hj Mohd dan Muhsin. Yang tiada dalam gambar adalah Sharbi SUK, Lela, Umi Sanah, dan lain-lain.

1 comment:

Anonymous said...

salam buat yb

saya pun ketua biro kebajikan d universiti..
boleh jugak ambil mana idea2 welfare dr yb.

sy cuma nak tanya yb satu perkara
kenapa yb ada banyak sangat blog?
bukankah akan menambahkan kerja yb utk update setiap blog?

saya mungkin faham jika satu blog utk personal. satu lagi sebagai urusan kerja yb...tapi ia akan melambatkan urusan penyampaian maklumat kpd rakyat.

saya minta maaf jika kasar. saya amat sayangkan pas dan tak mahu kelemahan ini jadi punca kekalahan pd masa akan datang.

Al-faqir illa Allah.
Perantau Kampung Baru ke Pantai Timur.