Wednesday 4 March 2009

AHLI PARLIMEN TURUN KE IPOH UNTUK MENJADI TETAMU MB PERAK SEMPENA PERSIDANGAN TERGEMPAR DUN PERAK
Gambar sekitar Persidangan DUN Perak

6 comments:

Heical said...

YB Titiwangsa Dr.LO'Lo'

Saya adalah penduduk Taman Maluri KL.Amat dukacita dengan pehak DBKL benarkan LALUAN PAIP GAS melalui Taman Perumahan Kami.
Tolong minta mereka yg bertanggung jawab ubah laluan dan elak memasuki mana mana perumahan kerana Paip Gas ini bahaya kepada penduduk sekitar laluan.
Bolih menyebabkan letupan besar.

Lihat - http://www.metacafe.com/watch/yt-6AqFegOhJ18/nw_houston_gas_line_explosion_fire/

DR. LO'LO' BT DATO' HJ. MOHAMAD GHAZALI said...

Sila hubungi Hj Shahir 0326980025 Pusat Khidmat Wakil Rakyat untuk maklumat yang lebih lengkap. InsyaAllah wakil saya akan turun meninjau permasalahan anda. Tk

Minta maaf kepada semua, saya tidak dapat membenarkan sesiapa pun menggunakan blog saya utk mengiklankan produk, khidmat atau program tanpa keizinan saya. Tk

Dr Lo'lo'

Anonymous said...

Dr., bolehkah Dr. perjelaskan disini, kenapa sangat2, bekas MB Perak mengatakan dia masih MB Perak yg sah. Saya nak jawapan sendiri dari DR. Jawapan dari media (pembangkang atau pemerintah) x boleh dipercayai 100% kerana di tulis balik oleh pemberita). Saya mahukan jawapan dari org yang ada hubung kaitnya secara terus.

View Profile: Rantong™

Mahasiswa N.S said...

mint baca n minta sebarkan-http://mahasiswamesirn9.blogspot.com/

DR. LO'LO' BT DATO' HJ. MOHAMAD GHAZALI said...

MB Nizar memang MB yang SAH kerana beliau tidak boleh dipecat. DS Nizar diminta olh Tuanku Sultan Perak utk letak jawatan tetapi MB Nizar tidak dapat bersetuju ( dalam bahasa istana "sembah derhaka")kerana beliau bawa amanah&harapan rakyat juga dipilih oleh rakyat. Beliau masih menyimpan watikah perlantikan dari Tuanku Sultan dan TIDAK APA-APA PUN SURAT dari Tuanku Sultan yang memansuhkan surat perlantikan tersebut. Jawatan MB tidak boleh terpecat dgn sendirinya spt yg diwar-warkan oleh media arus perdana. Jawatan MB hanya boleh lucut apabila diberi undi tidakpercaya dalam Dewan Undangan Ngri atau DUN dibubarkan atau MB sendiri menawarkan diri untuk letak jawatan.
Sejarah merakamkan bagaimana MB Perak TS Ghazali Jawi ayah kepada mantan MB Tajol Rosli diminta oleh ultan Idris untuk letak jawatan setelah 2tahun dia pegang jawatan tersebut. Namun dia juga sembah derhaka, Sultan Idris tidak dapat berbuat apa2 melainkan bernazar tidak akan cukur anggut dan jambang hingga MB Ghazali letak jawatan. Isu ini berlarutan hingga 2 tahun. MB Ghazali hanya letak jwtn bila dinasihatkan Tun Abd Razak PM pd masa tersebut.

SEKARANG DAH FAHAMKAN?jadi MB yang haram dunia akhirat adalah Dr Zamri. Apa yang dibuat Dr Zamri dan disokong oleh TPM adalah satu kezaliman iaitu menjatuhkan kerajaan yg dipimpin oleh seorang Menteri Besar yg dimulutnya tdk putus dgn ayat2 Quran dan Hadis.
Saya kongsikan disini mafhum ayat Quran iaitu JGN KAMU CENDERUNG KPD ORG YG ZALIM NESCAYA KAMU AKAN JADI BAKARAN API NERAKA..WALLAHUA'LAM


Dr Lo'lo'
dari meja Parlimen

Mr. Saiko said...

Assalamualaikum Dan salam hormat...

Benar sekali apa yang diperjelaskan oleh YB Dr' lo'lo'.. Rakyat jangan mudah tertipu dengan dakyah KOTOR mereka.. Segala sentimen yang dimainkan hanya untuk menagih kembali sokongan rakyat.. Tapi rakyat Malaysia tidak akan tertipu lagi khususnya penduduk-penduduk dibawah Parlimen Titiwangsa.. Wallahuaklam..

- AMK Titiwangsa -
- Anggota Briged Parlimen Titiwangsa -

saikokl@gmail.com