Saturday 26 September 2009

Foto terkini Dr Lo' Lo'

Foto-foto terbaru ahli Parlimen Titiwangsa, Dr Lo' Lo' Ghazali ketika menyambut Hari Raya Adilfitri minggu lalu, kini dipaparkan dalam blognya.
Menurut seorang ahli keluarganya, lima keping foto tersebut dirakamkan ketika Dr Lo' Lo' yang juga ahli jawatankuasa PAS, menyambut Aidilfitri bersama keluarganya di Kedah dan di Perak minggu lalu. Ditanya mengenai tiga keping gambar yang memaparkan catatan 1 Mac 2008, beliau berkata, ia adalah kesilapan fungsi tetapan tarikh pada kamera yang digunakan dan mengesahkan semua gambar tersebut diambil ketika sambutan Aidilfitri tahun ini. Menurutnya lagi, foto pada tarikh tersebut diambil bersama ahli keluarga mentua Dr Lo' Lo', di Tandop, Alor Setar Kedah pada hari raya pertama. Manakala dua keping gambar lagi termasuk gambar Dr Lo' Lo' sedang menjamah lemang bersama ahli keluarganya - yang bertarikh 21 September lalu atau hari raya kedua - dirakamkan di kediaman bondanya di Kampung Tengku Husin, Ipoh. Ini merupakan foto terkini itu Dr Lo' Lo' selepas menjalani pembedahan di Institut Jantung Negara (IJN) bulan lalu. Jumaat lalu, Malaysiakini melaporkan beliau tetap menerima kedatangan tetamu termasuk pada sambutan Hari Raya Aidilfitri, tetapi dilaporkan tidak bersedia ditemuramah oleh wartawan. Ditanya mengenai kesihatan Dr Lo' Lo' sekarang ini, ahli keluarganya itu berkata: "Alhamdulillah..."

1 comment:

mAlonG Sufina said...

Ambooiii kemain lagi YB lawala .... ada foto terkini lagi. macam artis lak. anyway, ana doakan YB dikurniakan kesihatan yang baik dan cekal, tabah dalam menmpuh onak perjuangan, Amin... Ya Robbal'alamin